Vnímání společenské odpovědnosti značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání společenské odpovědnosti značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání společenské odpovědnosti značky
Autor: Maňasová, Aneta
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR). Konkrétně je zaměřena na vnímání společenské odpovědnosti vybrané kosmetické značky Nobilis Tilia. Práce je rozdělena do tří, na sebe navazujících částí. Jako první je v teoretické části popsán koncept společenské odpovědnosti a podstata marketingového výzkumu, dále je zde taky definován pojem značka a stanovena metodika práce. Na základě zjištěných poznatků z teoretické části je vypracována praktická a projektová část. V praktické části je jako první popsána značka Nobilis Tilia a dále je proveden marketingový výzkum, který se skládá z analýzy dosavadní komunikace CSR aktivit dané značky, analýzy konkurence v oblasti CSR a z kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. Projektová část vychází z poznatků praktické části a je zde navržena efektivnější komunikace CSR aktivit značky, včetně navržení nových aktivit, ve kterých by se značka mohla angažovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53018
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
maňasová_2023_dp.pdf 6.241Mb PDF Zobrazit/otevřít None
maňasová_2023_op.pdf 157.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
maňasová_2023_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet