Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh
Autor: Bělohoubková, Tereza
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vstupy na zahraniční trhy, konkrétně společnosti Ovečkárna. Teoretická část se věnuje komunikační strategii a budování značky, na což navazuje kapitola zaměřená na e-commerce a na závěr budou představeny vstupy na zahraniční trhy. V neposlední řade je součástí teoretické části metodika práce, ve které je popsaný cíl práce, zvolené výzkumné metody a výzkumné otázky. Praktická část charakterizuje společnost Ovečkárna a interpretuje získaná data z výzkumu. Projektová část představuje postupně navazující kroky, které je potřeba realizovat pro úspěšný vstup na zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53034
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bělohoubková_2023_dp.pdf 8.885Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bělohoubková_2023_op.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bělohoubková_2023_vp.pdf 141.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet