Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Autor: Karpianusová, Iva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin a tvorbou digitální komunikační strategie pro firmu dietashopbrno.cz. Je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska a nástroje pro návrh marketingové komunikace v digitálním prostředí. Praktická část práce se zabývá segmentací trhu dle nabízeného sortimentu, a také současnou situací firmy a identifikací cílové skupiny na základě rozhovoru s majitelkou. Dále je zde upřesněna cílová skupina na základě dotazníkového šetření a dat zpracovaném v Google Analytics. V projektové části je představen návrh úpravy současné komunikační strategie, který je zpracován na základě provedených šetření a analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53039
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karpianusová_2023_dp.pdf 2.207Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karpianusová_2023_op.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karpianusová_2023_vp.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet