Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Autor: Vencl, Kristián
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku. V teoretické části je definován pojem značka, její budování, komunikace či strategie. Dá-le se teoretická část věnuje marketingu v HR a employer brandingu, což jsou termíny související s tématem diplomové práce. V další částí práce - praktické části lze nelézt autorovu obsahovou analýzu, vyhodnocení focus group a vyhodnocení elektronického dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53043
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vencl_2023_dp.pdf 5.496Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vencl_2023_op.doc 108.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vencl_2023_vp.pdf 142.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet