Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Autor: Pifková, Petra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla, který je zaměřen právě na mladé jsou tyto otázky analyzovány, z čehož jsou následně zformulovány pro Národní divadlo moravskoslezské doporučení k upevnění značky u mladého diváka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53115
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pifková_2023_dp.pdf 3.688Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pifková_2023_op.jpg 1.721Mb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít None
pifková_2023_vp.doc 102Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet