Reklamní soutěže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní soutěže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní soutěže
Autor: Balvínová, Kamila
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5325
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
balvínová_2008_bp.pdf 6.307Mb PDF Zobrazit/otevřít
balvínová_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
balvínová_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet