Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Vránová, Pavla
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53272
dc.description.abstract Bakalářská práce aplikačního charakteru se zaměřuje na možnosti využití piktogramů k poznávání světa dítětem předškolního věku. Cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit, která bude plně využitelná v praxi mateřské školy jako didaktika předmatematického vzdělávání. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní pojmy s tématem související. V navazující praktické části jsou představeny aktivity, které byly ověřeny v praxi, jejich následná evaluace učitelkou a vlastní reflexe, ze které vzniklo doporučení pro praxi.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject poznávání cs
dc.subject učení cs
dc.subject symboly cs
dc.subject piktogramy cs
dc.subject předmatematické představy cs
dc.subject preschoolers en
dc.subject cognition en
dc.subject learning en
dc.subject symbols en
dc.subject pictograms en
dc.subject pre-mathematical imagination en
dc.title Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku
dc.title.alternative Pictogram as a Means of Learning about the World by a Child of Preschool Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has application character and focuses on the possibilities of using pictograms for the preschool child's cognition of the world. The aim of the bachelor thesis is to develop a set of activities that will be fully applicable in the practice of kindergarten as didactics of pre-math education. The theoretical part summarizes the key concepts related to the topic. The subsequent practical part presents activities that have been tested in practice, their subsequent evaluation by the teacher and the teacher's own reflection, which resulted in recommendations for practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63366
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vránová_2023_dp.pdf 3.430Mb PDF View/Open None
vránová_2023_op.pdf 150.8Kb PDF View/Open None
vránová_2023_vp.docx 26.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account