Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Autor: Křístková, Barbora
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky v online prostředí. V praktické části práce jsou provedeny analýzy, které poskytují dostatek poznatků k vytvoření projektu segmentace a komunikace se zákazníky. V projektové části je provedena segmentace zákazníků a návrh k oslovení definovaného segmentu. Projekt je podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53418
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křístková_2023_dp.pdf 4.044Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křístková_2023_op.docx 51.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křístková_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet