Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu
Autor: Brhelová, Nikola
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zpracování projektu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část pojednává o teoretických poznatcích zabývajících se marketingovou komunikací, jejím specifikám na průmyslovém trhu a situačním analýzám. Následuje praktická část, která se zaměřuje na představení vybraného e-shopu, analýzu jeho současného stavu a celkovou analýzu trhu přinášející rozbor vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraný e-shop pohybuje. Analýza trhu je provedena za pomoci Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SLEPT analýzy a analýzy konkurence, jejichž výsledky jsou následně shrnuty do analýzy SWOT. Na základě zjištěných skutečností vycházejících z praktické části je vypracován projekt, jehož cílem je nejenom vytvoření povědomí o nově založeném e-shopu především na průmyslovém trhu, ale také oslovení potenciálních zákazníků. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53599
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brhelová_2023_dp.pdf 4.473Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brhelová_2023_op.docx 48.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brhelová_2023_vp.docx 48.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet