Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.
Autor: Fojtík, Josef
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5366
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 8202


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtík_2008_dp.pdf 1.652Mb PDF Zobrazit/otevřít
fojtík_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fojtík_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet