An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
Author: Drštička, David
Advisor: Dujka, Petr
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití nezaměnitelných tokenů (NFT) v zahraničních fotbalových klubech a následně analyzovat možnosti využití získaných poznatků v marketingových strategiích vybraných českých fotbalových klubů. Tato práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základy blockchainové technologie a NFT, ukazuje různé využití NFT a popisuje marketingovou strategii a sportovní marketing. Praktická část se zaměřuje na analýzu využítí NFT v zahraničních fotbalových klubech a aplikování využití NFT ve vybraných českých fotbalových klubech. Dále jsou analyzovány současné marketingové strategie vybraných českých fotbalových klubů, aby bylo možné lépe pochopit souvislosti využívání NFT v nich.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53784
Date: 2022-11-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
drštička_2023_dp.pdf 2.071Mb PDF View/Open None
drštička_2023_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
drštička_2023_vp.docx 19.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account