Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Author: Poštulková, Tereza
Advisor: Kwarteng, Michael Adu
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu je ve třetí části navržena optimalizace současného stavu marketingové komunikace dané společnosti v souladu s principy udržitelnosti. Celý projekt je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem práce je podat návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelných témat společnosti, která bude mít pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a zároveň bude respektovat zásady udržitelného rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53820
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
poštulková_2023_dp.pdf 3.007Mb PDF View/Open None
poštulková_2023_op.docx 96.09Kb Unknown View/Open None
poštulková_2023_vp.docx 97.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account