PR strategie budování image zvolené instituce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR strategie budování image zvolené instituce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR strategie budování image zvolené instituce
Autor: Dušek, Adam
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní analýzy vnímání Oblastní ne-mocnice Náchod a je zpracována podle poznatků nabytých v teoretické části. Vypracovaný projekt je připraven tak, aby přinesl nabídku kvalitních východisek pro efektivní komuni-kaci zvolené organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5387
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7452


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dušek_2008_bp.pdfZablokované 11.27Mb PDF
dušek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dušek_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet