Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Hájková, Veronika
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané společnosti, jeho aktuální situaci a poté doporučit vhodné návrhy vedoucí ke zlepšení tohoto stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. První část je věnována teoretické rešerši literárních zdrojů týkající se problematicky marketingového mixu, jednotlivých analýz a také marketingového výzkumu. Praktická část je poté zaměřena analýzu aktuální situace vybraného podniku z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu a pomocí analýz rozebírající jeho vnější i vnitřní prostředí. Na základě pozorování, výsledků těchto analýz, a především také dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta jednotlivá doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu vybraného podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53969
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hájková_2023_dp.pdf 1.681Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hájková_2023_op.docx 48.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hájková_2023_vp.docx 49.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet