Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Hájková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53969
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané společnosti, jeho aktuální situaci a poté doporučit vhodné návrhy vedoucí ke zlepšení tohoto stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. První část je věnována teoretické rešerši literárních zdrojů týkající se problematicky marketingového mixu, jednotlivých analýz a také marketingového výzkumu. Praktická část je poté zaměřena analýzu aktuální situace vybraného podniku z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu a pomocí analýz rozebírající jeho vnější i vnitřní prostředí. Na základě pozorování, výsledků těchto analýz, a především také dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta jednotlivá doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu vybraného podniku.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject 7S McKinseyho model cs
dc.subject The marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject comunication en
dc.subject distribution en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject 7S McKinsey model en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to analyze the individual tools of the marketing mix of the selected company, its current situation, and then to recommend suitable proposals leading to the improvement of this situation. This work is divided into two parts, therefore theoretical and practical. The first part is dedicated to the theoretical research of literary sources related to the issue of the marketing mix, individual analyzes and also marketing research. The practical part is then focused on the analysis of the current situation of the selected company from the point of view of individual tools of the marketing mix and with the help of analyzes analyzing its external and internal environment. Based on the observations, the results of these analyzes and, above all, the questionnaire survey, individual recommendations leading to the improvement of the marketing mix of the selected company are proposed at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 65255
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2023_dp.pdf 1.681Mb PDF View/Open None
hájková_2023_op.docx 48.99Kb Unknown View/Open None
hájková_2023_vp.docx 49.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account