Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem |
Autor: |
Terrich, Robert
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/539
|
Datum:
|
2006-05-16 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet