Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem
Autor: Terrich, Robert
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/539
Datum: 2006-05-16
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
terrich_2006_bp.pdfZablokované 8.076Mb PDF
terrich_2006_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
terrich_2006_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet