Analýza marketingového řízení vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového řízení vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Autor: Rujzlová, Pavlína
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení vybraného podniku. Cílem je tvorba návrhů na zlepšení. Teoretická část obsahuje definování odborných pojmů souvisejících s marketingem, marketingovým řízením a marketingovými analýzami. Mezi analýzy patří PESTEL analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále je zde analyzován marketingový mix. Praktická část se skládá z charakteristiky společnosti a jejích konkurentů. V analytické části je provedena PESTEL analýza, analýza marketingového mixu služeb, SWOT analýza a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz byly zjištěny nedostatky a provedeny návrhy na zlepšení. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54095
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rujzlová_2023_dp.pdf 2.836Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rujzlová_2023_op.pdf 215.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
rujzlová_2023_vp.pdf 128.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet