Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Autor: Marková, Monika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy. V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu. Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54099
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
marková_2023_dp.pdf 2.287Mb PDF Zobrazit/otevřít None
marková_2023_op.docx 41.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
marková_2023_vp.docx 49.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet