Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Autor: Pelcová, Karolina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54101
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pelcová_2023_dp.pdf 1.924Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pelcová_2023_op.docx 48.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pelcová_2023_vp.pdf 215.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet