The Language of Beverage and Drink Advertisements

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Language of Beverage and Drink Advertisements

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Language of Beverage and Drink Advertisements
Autor: Motýlová, Kateřina
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá využití jazyka v psaných reklamách propagujících nápoje, které cílí na anglicky mluvící publikum. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována reklama, přesvědčování a lingvistické jevy, které se v reklamních kampaních často objevují. Pro účely praktické části byl vytvořen korpus 90 reklam, přičemž 45 kampaní zobrazuje nealkoholické nápoje a zbývajících 45 vzorků propaguje alkoholické nápoje. Hlavním cílem práce je identifikovat a analyzovat lingvistické prvky, které se nacházejí v korpusu reklam. Lingvistické aspekty jsou zkoumány na pěti úrovních jazyka, a to na úrovni fonologické, lexikální, morfologické, syntaktické a diskurzivní. Analýza se převážně zabývá jazykovou stránkou reklam, avšak pozornost je také věnována třem technikám přesvědčování. Výsledky analýzy jsou zhodnoceny v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54305
Datum: 2022-11-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
motýlová_2023_dp.pdf 1.609Mb PDF Zobrazit/otevřít None
motýlová_2023_op.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
motýlová_2023_vp.doc 49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet