Přínos DVPP pohledem učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínos DVPP pohledem učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zycháčková, Magda
dc.contributor.author Baičevová, Nikol
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.issued 2023-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54570
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá dalším vzděláváním pedagogických pracovníků pohledem učitelů mateřských škol. Cílem bylo zjistit, jak na další vzdělávání pedagogických pracovníků nahlíží samotní uživatelé - učitelé, zda je hodnotí z pozitivního nebo negativního úhlu pohledu; jaký mají názor na zlepšení; jak často se jich účastní a zda využívají (a jsou ověřovány) získané poznatky z dalšího vzdělávání v praxi. Teoretická část se zabývá zejména vymezením pojmů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, profesního růstu a sebereflexe. Praktická část je poté zaměřena na samotný výzkum a popisuje výsledky kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníku pro učitele mateřských škol. Závěrem je uvedeno doporučení pro praxi týkající se dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, využití nabytých poznatků v praxi a zlepšení kvalitního profesního růstu pedagogů.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject další vzdělávání cs
dc.subject pedagogický pracovník cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject further education en
dc.subject pedagogical staff en
dc.subject kindergarten en
dc.subject self-reflection en
dc.title Přínos DVPP pohledem učitelů mateřských škol
dc.title.alternative The contribution of DVPP from the point of view of kindergarten teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2023-09-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about the further education of pedagogical staff from the perspective of kindergarten teachers. The aim was to find out how the users themselves - teachers view the further education of education staff, whether they evaluate them from a positive or negative point of view; what they think about the improvement; how often they participate and whether they use (and are verified) the acquired knowledge from further education in practice. The theoretical part deals mainly with the definition of the terms of further education of pedagogical staff, professional growth and self-reflection. The practical part is then focused on the research itself and describes the results of quantitative research through a questionnaire for kindergarten teachers. Finally, there is a recommendation for practice concerning the further education of teaching staff, the use of acquired knowledge in practice and the improvement of quality professional growth of teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 65967
dc.date.submitted 2023-08-17


Files in this item

Files Size Format View Description
baičevová_2023_dp.pdf 2.309Mb PDF View/Open None
baičevová_2023_op.docx 27.41Kb Unknown View/Open None
baičevová_2023_vp.docx 27.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account