[NEOBHÁJENO] Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Autor: Chudá, Daniela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku. V tejto práci boli použité analýzy, ktoré objasňujú súčasnú situáciu vybraného podniku, konkrétne analýzu konkurencie, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl a SWOT analýzu. Na základe získaných znalostí boli v projektovej časti vypracované návrhy, ktorých cieľom je vyvolanie efektu ústneho a elektronického šírenia pozitívnej reklamy a rozšírenie klientely vybranej spoločnosti. Projekt bol podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54582
Datum: 2023-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chudá_2023_dp.pdf 2.799Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chudá_2023_op.docx 49.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chudá_2023_vp.pdf 1.272Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet