Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy
Autor: Fabini, Helena
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Táto diplomová práca rieši návrh inovácie marketingovej komunikácie pre odevné štúdio v segmente udržateľnej módy. V teoretickej časti diplomovej práce je spracovaný prehľad o problematike "udržateľnosti" a marketingovej komunikácie v segmente módy. V praktickej časti je predstavené vybrané odevné štúdio a analýza marketingovej komunikácie vybraného odevného štúdia, nasleduje analýza prostredníctvom analytických nástrojov (SWOT, PESTLE a Benchmarking). V závere praktickej časti je vytvorený návrh inovácie marketingovej komunikácie na základe zistených poznatkov z predchádzajúcich analýz. Súčasťou návrhu je časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54586
Datum: 2023-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fabini_2023_dp.pdf 2.828Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fabini_2023_op.docx 51.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fabini_2023_vp.pdf 848.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet