Analýza tržních podmínek pro založení pobočky firmy WASTEX, spol. s r.o.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Vasková, Lucia
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:07:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T12:07:03Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5458
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou tržních podmínek pro založení pobočky firmy. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která se týká zahájení podnikatelské činnosti a podnikání malých a středních podniků. Vymezuje strukturu podnikatelského plánu a zakladatelského rozpočtu. Důležitou částí práce je popis analýzy trhu. Praktická část obsahuje samotné zpracování podnikatelského záměru a analýzu trhu a poptávky. V závěru práce doporučuji firmě nejoptimálnější variantu pro úspěšné fungování pobočky firmy WASTEX spol. s r.o. na Slovensku. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
4694104 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
zakladatelský rozpočet
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
pobočka
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
Entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
entrepreneurial plan
|
en |
dc.subject |
promotion budget
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
affiliate
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.title |
Analýza tržních podmínek pro založení pobočky firmy WASTEX, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of market conditions for setup company's WASTEX affiliate |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work engages in analysis of market conditions for setup company's affiliate. The theory part consists of literary backround research which discuss beginning of the entrepreneurship and business of small and middle-sized companies. Theory also define structure of entrepreneurial plan and promotion budget. Important part is description of market analysis. Practical part consists of entrepreneurial plan and analysis of market and demand. At the end of this work I recommend optimal variation for succesfull and smooth functioning of company's WASTEX ltd. affiliate in Slovakia. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9425
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam