Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Autor: Poštulková, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu v rámci praktické části práce poskytují hlubší vzhled do potřeb a očekávání generace Z, což umožňuje navrhnout efektivní komunikační strategii. Projektová část práce se věnuje návrhu této strategie, s cílem nejen zaujmout cílovou skupinu, ale také vybudovat s ní dlouhodobé vztahy a podpořit loajalitu ke značce. Práce klade důraz na kreativní přístup při využívání komunikačních nástrojů, které rezonují s preferencemi generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54699
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
poštulková_2024_dp.pdf 2.325Mb PDF Zobrazit/otevřít None
poštulková_2024_op.docx 94.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
poštulková_2024_vp.docx 91.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet