Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
Autor: Jarolímek, Jakub
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí odpovědi na otázky, které si kladou marketéři při tvorbě HR kampaní, a popisuje konkrétní materiály, okruhy obsahu, konkrétní informace a kreativní zpracování, které jsou klíčové pro generaci Z při rozhodování o výběru zaměstnavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54722
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jarolímek_2024_dp.pdf 2.022Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jarolímek_2024_op.docx 94.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jarolímek_2024_vp.docx 93.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet