Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z
Autor: Šlachtová, Kristina
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Hlavním tématem diplomové práce je míra vlivu socialních sítí při výběru pečující kosmetiky na generaci Z. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, spotřebitelské chování, média a objasňuje samotnou generaci Z a její chování. Praktická část se orientuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí výzkumu zaměřeného na rozhodování se generace Z při výběru této kosmetiky. Sleduje i její interagování s obsahem a chovaní se na socialních sítích u propagovaných příspěvků kosmetických značek. Na základě zjištěných poznatků je vyhotovena komunikační kampaň na socialních sítích u nové kosmetické značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54829
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šlachtová_2024_dp.pdf 4.867Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šlachtová_2024_op.docx 120.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šlachtová_2024_vp.docx 94.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet