Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Autor: Ozogány, Petr
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem předložené diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na proces implementace Public Relations do zdravotnické organizace a navrhnout, jak tuto realizaci úspěšně aplikovat do praxe. Návrh implementace byl zpracován pro malou zdravotnickou organizaci, tudíž je Public Relations vnímán v širším pojetí. V diplomové práci se vychází ze zpracování teoretických východisek marketingu ve zdravotnictví, marketingové komunikace se zaměřením na PR či marketingového mixu a jejich specifik ve zdravotnictví. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na vytvoření návrhu implementace PR ve vybrané zdravotnické organizaci, který bude sloužit jako nástroj pro zajištění lepší komunikace ve vztahu s cílovými skupinami marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54864
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ozogány_2024_dp.pdf 2.734Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ozogány_2024_op.docx 43.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ozogány_2024_vp.pdf 203.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet