Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Autor: Zavadil, Petr
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54888
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zavadil_2024_dp.pdf 3.348Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zavadil_2024_op.docx 103.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zavadil_2024_vp.docx 93.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet