Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole
Autor: Topenčíková, Tereza
Vedoucí: Plisková, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšujícího se výskytu chronických onemocnění u dětí předškolního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole. Předmětem teoretické části je vymezení chronického onemocnění, jeho vliv na život, výchovu a vzdělávání dítěte a také poskytování podpory. Problematika byla zkoumána prostřednictvím nestandardizovaného dotazníku v online podobě určeného pro učitele mateřských škol. V praktické části jsme poté pracovali se získanými daty od 91 respondentů. Z výsledků výzkumného šetření vyplynulo, že role učitele může být zkomplikována na základě nedostatečné připravenosti v této oblasti. I přesto však učitelé k problematice přistupují aktivně a jejich nejvýznamnějším partnerem komunikace v rámci vzdělávání dítěte je rodič. Na základě výsledků výzkumu jsme navrhli doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54908
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
topenčíková_2024_dp.pdf 1.942Mb PDF Zobrazit/otevřít None
topenčíková_2024_op.docx 27.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
topenčíková_2024_vp.docx 21.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet