Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí
Autor: Hamšíková, Jitka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 -2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti mikroregionu vůči okolním regionům a významným lázeňským oblastem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5490
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8412


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hamšíková_2008_dp.pdfZablokované 1.687Mb PDF
hamšíková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hamšíková_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet