Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Autor: Minaříková, Karolína
Vedoucí: Vašíková, Jana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení vzdělávacích výsledků žáků prvního stupně ZŠ v klasických a alternativních školách. V teoretické části je definováno školní hodnocení, alternativní vzdělávání se zaměřením na Montessori vzdělávání a následné ukotvení tématu hodnocení v legislativních dokumentech daných typů škol. Cílem empirické části je zjistit, jaké jsou shody a rozdíly ve formách a typech hodnocení na klasické a Montessori základní škole. Výzkum byl realizován pomocí kvalitativního designu prostřednictvím metod pozorování a obsahové analýzy. Hlavní rozdíly ve formách hodnocení byly shledány ve slovním hodnocení, sebehodnocení, klasifikaci a grafické formě hodnocení. Dále bylo zjištěno, že využívání vrstevnického hodnocení, pochval a pozitivních výroků se shodovalo v obou typech škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54948
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
minaříková_2024_dp.pdf 1.121Mb PDF Zobrazit/otevřít None
minaříková_2024_op.docx 26.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
minaříková_2024_vp.docx 27.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet