Marketingová komunikace Komerční banky a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Komerční banky a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Autor: Nechvílová, Lea
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace Komerční banky, a.s." je zaměřena na analýzu marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, a.s. z pohledu veřejnosti a klientů s cílem navrhnutí nové marketingové kampaně. První část práce obsahuje teoretický úvod do oblasti marketingu a marketingové komunikace, do oblasti bankovnictví a do oblasti bankovního marketingu i s jeho specifiky. V teoretické části je popsána metodika práce, která blíže popisuje kvalitativní a kvantitativní výzkum. Praktická část je zahájena charakteristikou vybrané banky, společně s analýzami dané banky. V praktické části je představena i Nová éra bankovnictví Komerční banky. V praktické části jsou prezentovány výsledky z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Ke sběru kvantitativních dat bylo využito dotazníkové šetření a ke sběru kvalitativní dat bylo využito osobních strukturovaných rozhovorů. Výsledky a poznatky z kvalitativního a kvantitativního výzkumu slouží jako podklad pro návrh nové marketingové kampaně na Novou éru bankovnictví Komerční banky, která je představena v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54997
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nechvílová_2024_dp.pdf 8.894Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nechvílová_2024_op.pdf 174.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nechvílová_2024_vp.pdf 167.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet