Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti
Autor: Kořená, Tereza
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické bylo provést analýzu současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Analýza současného stavu byla zpracována na základě interview, vybraných personálních ukazatelů a analýzy interních materiálů vybrané společnosti. Bylo zjištěno, že na atraktivitu zaměstnavatele má vliv jeho jméno tvořené jeho stabilitou, tržním úspěchem, firemní kulturou a pracovními podmínkami včetně odměňování. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity vybrané společnosti jako zaměstnavatele a rozšíření povědomí o vybrané společnosti na vnějším trhu práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55002
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kořená_2024_dp.pdf 3.035Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kořená_2024_op.docx 51.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kořená_2024_vp.docx 41.43Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet