[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy
Autor: Holíková, Lucie
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů 1. stupně na základních školách. Cílem práce je zjistit, jaký význam přikládají učitelé 1. stupně domácím úkolům. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojem domácí úkoly. Dále se zaměřuje na funkci, význam domácích úkolů, hodnocení a motivaci žáků učiteli. V praktické části je popsán a prozkoumán názor učitelek 1. stupně základní školy na zadávání domácích úkolů žákům. Data byla sbírána pomocí kvalitativního výzkumu realizovaného s učiteli 1. stupně základní školy. Rozhovory byly realizovány s deseti učitelkami 1. stupně základní školy z celé České republiky. V práci jsou analyzovány jednotlivé odpovědi učitelek a jejich názory na význam domácích úkolů z pohledu učitele. Úkoly se liší ve svém množství a míře splnění. Význam domácích úkolů učitelé spatřují v procvičování a opakování učiva. Hodnocení domácích úkolů je nejčastěji "splněn", "nesplněn".
URI: http://hdl.handle.net/10563/55016
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holíková_2024_dp.pdf 997.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
holíková_2024_op.docx 27.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holíková_2024_vp.docx 26.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet