Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Autor: Hrubešová, Natálie
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, principy marketingové komunikace, sport a fotbal, zatímco praktická část analyzuje existující komunikační kanály klubu, vytváří SWOT analýzu a provádí průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě získaných informací jsou navržena konkrétní opatření, která mají posílit a optimalizovat marketingovou komunikaci klubu. Výsledky této práce mohou posloužit jako užitečný průvodce pro další rozvoj marketingové strategie klubu a pomohou jako inspirace pro další organizace v oblasti sportovního marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55034
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrubešová_2024_dp.pdf 2.738Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrubešová_2024_op.pdf 154.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hrubešová_2024_vp.docx 110.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet