Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa
Autor: Hrůzová, Šárka
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem práce s publikem na filmových festivalech v ČR. Cílem práce je zjistit, jaké koncepty práce s publikem jsou na filmových festivalech v ČR nejvíce využívány a jak na jednotlivé koncepty reagují návštěvníci festivalů spadající do generačních skupin X, Y, Z a Alfa. Teoretická část práce pojednává o filmovém publiku a specifik jednotlivých generačních skupin a jejich chování v kulturní sféře. Definovány jsou také jednotlivé koncepty práce s publikem a pojem návštěvnický prožitek. V této části je uvedena také metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výběr recipientů a vybranou metodu šetření. Praktická část práce se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a v projektové části práce následují doporučení a návrh strategie pro zisk zpětné vazby od návštěvníků festivalů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55055
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrůzová_2024_dp.pdf 1.847Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrůzová_2024_op.docx 93.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrůzová_2024_vp.pdf 473.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet