Marketing Communication for a Strong Brand Building

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Communication for a Strong Brand Building

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Communication for a Strong Brand Building
Autor: Lukianenko, Anastasiia
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato práce zkoumá vliv různých přístupů marketingové komunikace na vnímanou sílu pěti nejdražších ukrajinských značek. Studie zkoumá vliv reklamy, marketingu na sociálních sítích, public relations, obsahového marketingu a influencer marketingu na sílu značky. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních metod tento výzkum odhaluje, jak jednotlivé komunikační strategie přispívají k posílení síly značky na ukrajinském trhu. Zjištění ukazují, že všechny zkoumané přístupy marketingové komunikace sice pozitivně ovlivňují sílu značky, ale jejich dopad se výrazně liší. Tato studie zdůrazňuje význam integrace různých komunikačních taktik pro budování silné přítomnosti značky, zejména na dynamických trzích, jako je Ukrajina. Poznatky získané z tohoto výzkumu mohou marketérům a manažerům značek pomoci přizpůsobit jejich strategie tak, aby efektivně maximalizovali hodnotu značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55060
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lukianenko_2024_dp.pdf 18.04Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lukianenko_2024_op.docx 98.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lukianenko_2024_vp.pdf 184.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet