Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima
Autor: Richterová, Nikoleta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na analýzu strategickej marketingovej komunikácie v odvetví závodného stravovania, s dôrazom na spoločnosť Aproxima. Hlavným cieľom práce je identifikovať nedostatky v doterajšej komunikácii spoločnosti Aproxima a navrhnúť novú stratégiu, ktorá by mala pozitívny vplyv na povedomie o značke, prilákaní nových potenciálnych zákazníkov a budovanie lojality súčasných zákazníkov. V rámci analýzy sú použité metódy ako Porterova analýza, dotazníkové šetrenie a polo štruktúrované rozhovory. Výsledky tejto práce poskytujú základ pre vytvorenie novej stratégie marketingovej komunikácie pre spoločnosť Aproxima.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55082
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
richterová_2024_dp.pdf 1.514Mb PDF Zobrazit/otevřít None
richterová_2024_op.pdf 167.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
richterová_2024_vp.docx 91.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet