Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství
Autor: Pavlečka, Václav
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice od devadesátých let a uvádí jej do širších souvislostí nejen s marketingovými nástroji softwarových firem. Provedený výzkum, připojený v praktické části, ukazuje postoj českých uživatelů k různým druhům protipirátských aktivit softwarových firem. Práce navrhuje na základě provedených vý-zkumů implementaci změn v marketingovém chování softwarových firem k některým jejich cílovým skupinám. Zároveň naznačuje možnosti, jimiž by se mohl ubírat vývoj protipirát-ských aktivit na rozvojových trzích pomocí zkušeností z České republiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5512
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7481


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlečka_2008_bp.pdfZablokované 2.098Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlečka_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlečka_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet