Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem
Autor: Fojtíková, Viktorie
Vedoucí: Novák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na proces zakládání nové oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem, zahrnující analýzu trhu, marketingové strategie, strategický management, finanční analýzu a rizikový management. V rámci analýzy trhu byla použita PESTLE analýza, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelský potenciál start-upu oděvní značky se zaměřením na slow fashion.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55155
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtíková_2024_dp.pdf 3.571Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtíková_2024_op.docx 48.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojtíková_2024_vp.docx 48.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet