Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Autor: Rafajová, Adéla
Vedoucí: Koutný, Lukáš
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. V rámci praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu v podobě interview, kvantitativního výzkumu pomocí online dotazníkového šetření a byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky z provedených analýz a výzkumů sloužily jako východiska pro vypracování projektu, který se zaměřoval na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55218
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rafajová_2024_dp.pdf 5.790Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rafajová_2024_op.docx 48.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rafajová_2024_vp.docx 53.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet