Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol
Autor: Skapálková, Zuzana
Vedoucí: Žáková, Iva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na běžném typu školy. Cílem práce je popsat, jaká specifika shledávají učitelé 1. stupně ve vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Zaměřujeme se na to, jak učitelé v rámci inkluzivního vzdělávání vnímání vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Empirická část má charakter kvalitativního designu výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55227
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skapálková_2024_dp.pdf 1.506Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skapálková_2024_op.docx 20.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
skapálková_2024_vp.docx 27.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet