Augmented reality ve fashion marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Augmented reality ve fashion marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Augmented reality ve fashion marketingu
Autor: Kohoutová, Bára
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou v odvětví fashion marketingu. Teoretická část popisuje vývoj a historii módy, vztah módy a marketingu, vývoj a historii rozšířené reality, vztah AR a marketingové komunikace, rozdíly mezi AR a VR, AR techologie a mobilní AR. Praktická část se zabývá rozšířenou realitou ve fashion marketingu v kontextu s využíváním virtuálního zkoušení oblečení. Cílem této práce je metodou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jaké je vnímání virtuálního zkoušení oblečení v očích generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55242
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kohoutová_2024_dp.pdf 1.878Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kohoutová_2024_op.docx 90.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kohoutová_2024_vp.docx 93.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet