Brand building vybrané glampingové značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand building vybrané glampingové značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand building vybrané glampingové značky
Autor: Vlachová, Lucie
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na mapování charakteristik cílového publika v oblasti glampingového ubytování, jeho preference v komunikaci a klíčových prvcích pro tvorbu brand buildingu glampingové značky. Teoretický rámec objasňuje pojmy v oblasti značky a brand buildingu, digitální komunikace a samotný glamping. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, kvalitativní analýza vybrané značky a Porterova analýza. Na základě výsledků těchto dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh brand manuálu pro vybranou glampingovou značku, zohledňující preferenční potřeby cílového trhu a výsledky výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55247
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vlachová_2024_dp.pdf 3.533Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vlachová_2024_op.pdf 394.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vlachová_2024_vp.pdf 148.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet