Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Autor: Krahulec, Jakub
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní marketingový výzkum, analýza konkurence a výběr vhodné cílové skupiny. V poslední, projektové části, je proveden návrh digitální marketingové komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55273
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krahulec_2024_dp.pdf 2.578Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krahulec_2024_op.docx 101.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krahulec_2024_vp.docx 91.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet