Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Autor: Janás, Filip
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy značek, vysvětluje komunikační strategii a představuje nástroje online marketingové komunikace. Praktická část diplomové práce je rozdělena mezi analýzu konkurenčního obsahu, dotazníkové šetření zaměřené na přívětivost obsahu z pohledu zákazníků a v rozhovory s majiteli cestovních agentur a marketéry zaměřenými na budování značku. Projektová část diplomové práce představuje firemní hodnoty společnosti Skompasem.cz, definuje cílovou skupinu a představuje komunikační strategii na míru této nově vznikající cestovní agentuře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55302
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janás_2024_dp.pdf 3.089Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janás_2024_op.docx 102.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janás_2024_vp.docx 92.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet