Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Autor: Dynka, Vít
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudebních festivalů. Teoretická část práce definuje pojmy jako kultura, hudba a kulturní akce. Konkrétněji se pak věnuje hudebním festivalům, jejich dělení, dramaturgii, publiku a marketingovému mixu a jeho specifikům v kultuře. Dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu hudebních festivalů. Praktická část stručně popisuje historii festivalu Pop Messe a konkrétní prvky jeho marketingového mixu. Dále obsahuje výsledky kvalitativního šetření mezi návštěvníky festivalu provedeného autorem v roce 2023 a analyzuje a interpretuje data získaná v dotazníkovém šetření v rámci kvantitativního výzkumu, zabývajícím se vnímáním marketingového mixu festivalu Pop Messe jeho návštěvníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55303
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dynka_2024_dp.pdf 3.444Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dynka_2024_op.docx 127.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dynka_2024_vp.docx 92.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet