Využití influencer marketingu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití influencer marketingu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití influencer marketingu vybrané společnosti
Autor: Bartl, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na implementaci influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce se věnuje teoretickému základu marketingu, komunikačního mixu a strategií marketingu na sociálních sítích. V druhé části je provedena analytická část, která navrhuje konkrétní implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro úspěšné začlenění influencer marketingu do strategie značky a identifikaci vhodných influencerů. V projektové části práce jsou tyto návrhy aplikovány a detailněji rozpracovány v rámci konkrétních strategií a kroků, které by měla společnost přijmout pro úspěšné provádění influencer marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55308
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartl_2024_dp.pdf 31.38Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartl_2024_op.docx 94.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartl_2024_vp.docx 87.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet