Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Kuba, Dominik
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje přehled literatury týkající se marketingového mixu, analýz a marketingového výzkumu, a dále na praktickou část, ve které je zkoumána současná situace firmy prostřednictvím analýzy, nástrojů marketingového mixu a hodnocení interního a externího prostředí. Na základě zjištění z těchto analýz, včetně informací získaných z dotazníkového šetření, jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingových aktivit a strategií vybraného podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55415
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kuba_2024_dp.pdf 2.599Mb PDF View/Open None
kuba_2024_op.docx 42.13Kb Unknown View/Open None
kuba_2024_vp.pdf 940.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account